لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
یوونتوس فقط ضعف گلزنی داشت

یوونتوس فقط ضعف گلزنی داشت

مکس الگری مربی تیم یوونتوس پس از تساوی برابر سویا در اولین دیدار رقابت های این فصل لیگ قهرمانان از بازی شاگردانش ابراز رضایت کرده و تنها ضعف تیمش در این مسابقه را عدم موفقیت در گلزنی دانسته است.

 

الگری صحبت های خود را این گونه آغاز کرد:

بازی بسیار سختی بود چون سویا پرس زیادی می کرد. در نیمه دوم عملکرد متفاوتی داشتیم ولی نتوانستیم به پیروزی برسیم. بازی ها در اروپا خیلی سخت تر هستند و ما متاسفیم. ما باید در برنامه ریزی بازی و دریبل زنی تقویت شویم و دلایل بسیار زیادی برای پیشرفت کردن داریم.
او در مورد دیبالا گفت:

دیبالا در پستی مشابه فصل پیش بازی می کند و موقعیت هایی داشت ولی کمی خسته بود. در نیمه دوم کنترل بازی را در دست گرفتیم ولی نتوانستیم به گل برسیم.
انتخاب پیاتسا و آساموا:

من پیاتسا را برای به میدان فرستادن انتخاب کردم چون به دلیل سرعت بالایی که داشت می توانست خطرناک تر از بازیکن فیزیکی مثل مانژوکیچ ظاهر شود. پیاتسا راحت تر می توانست در مقابل مدافعان سویا بازی کند. آساموا چیز های زیادی را در کار های دفاعی برای تیم به ارمغان می آورد.
الگری در پایان گفت:

ما قطعا از این نتیجه نا امید نیستیم و می دانیم شرایط و زمان لازم برای پیش روی در این مسابقات را در اختیار داریم. ما باید از موقعیت هایمان استفاده می کردیم، به خصوص فرصت های هیگواین و خدیرا. در نیمه دوم بیشتر دریبل زدیم و سانتر های زیادی ارسال کردیم ولی به گل نرسیدیم. هیگواین ویژگی هایی متفاوت نسبت به مانژوکیچ دارد و امشب نمایش خوبی داشت که در پایان خسته شده بود.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: